Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2009 19:20 - част 2 от Интервю с голям български футболист
Автор: adrianasea Категория: Спорт   
Прочетен: 1081 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.10.2009 14:37


  4.) Вие сте легендарен играч на ЦСКА. Дали сте много на клуба, той - също на вас. С какво чувство приемате случващото се с шампиона на България в годината на 60- ия му юбилей?   Аз съм черната овца на ЦСКА, не ме канят никъде. Единствено за годишнината получих покана, но не успях да дойда. Не ме поканиха да работя в школата на клуба и сега живея с надеждата да го направят.( С усмивка). А иначе... Срам и резил пред цял свят! Както ги наказва УЕФА, бих искал да не го прави. Аз съм за да останат в „ А” - група. Поради грешно управление се стигна до това положение. Невъзможно е да е нямало обратна връзка между ръководството.   5.) Може да се твърди, че с вашето преминаване в Гърция( Етникос Пиреа) след 1979г. се поставя началото на българските трансфери в чужбина. С какви качества, според вас, привлякохте вниманието на ръководството на клуба?   В Гърция ме изпрати Иван Славков, не ЦСКА. В Етникос играх 3 години, след това още 3 в Арис Лимасол. И после – край. Но интерес към мен е имало от страна на чужди клубове, и преди, и след този трансфер. Явно съм преминал в чужбина, когато моментът за това е настъпил.   6.) Имате повече от 70 мача за националния отбор нa България. Според вас сегашният А- отбор заслужава ли да играе на голям форум? Ако- не- какво му липсва?   Имам 64 мача, ако трябва да сме точни. С това, което показват, за мен не заслужават. Ако бяхме на мястото на Румъния на Евро 2008 и играехме с Франция, петлите щяха да ни вкарат 2- 3 гола поне. Казват поколение нямало... Липсва му това, че мениджърите се бъркат много в делата. Би трябвало да дойде треньор- чужденец, защото тук е широбаджанащина. И още нещо: Няма пари- няма футбол!  


Тагове:   интервю,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: adrianasea
Категория: Други
Прочетен: 50335
Постинги: 19
Коментари: 30
Гласове: 139
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930